{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

یا خدااااا تیممون ببره

یا خدااااا تیممون ببره
دیدگاه ها (۸)

خدایـــــــــــــــــــــــــا . . . دلــــــم را کسانی شکسـ...

☜اَخــلاقَـم اینطــوریــه☞ ✔تــا جایــی بـاهـات راه مــیام ✔...

شب زشتی بود....ششب بخیر دوستان گلم

...

خدااااا

خدااااا

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط