{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بله چشمای زشت ادمینتون هعی الان یک عده میخوان بگن چقدر ز

بله چشمای زشت ادمینتون هعی الان یک عده میخوان بگن چقدر زشت شما به زیبایی خودت ببخش زشتی منو قشنگم 🥲🤧
دیدگاه ها (۳۰)

صاحب این چشما بهم گفت من از چشمام بدم میاد ولی نمیدنه که در...

بچهااااا چشماش سیبزززززززز خدااااا

عزیزم تو زشت نیستی هیچوقت به خودت نگو زشت چون این انرژی منفی...

قتل عاشقانه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط