{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دلبـــر منیـــو جایـــی نریـــو ...

دلبـــر منیـــو جایـــی نریـــو ...
دیدگاه ها (۱)

مانند ولگردیکه تا توانسته خود را پُر کرده از ترسِ یک روز بی ...

«تو» تنها چیزی هستی که بهش توی زندگیم احتیاج دارم..

قربون اداهات برم من...

تو را دوست دارم اندازه کسی که تورا برایم افرید.

“ایـــن روزهــا بیـــشتر از همـــیشه، ســـکوت را بــه هــیاه...

تو خالق لحظات خوش زندگیمی! واکنش یادت نره!

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط