این روزها برگ برگ وجودم را ورق که میزنم...میبینم در سطر ب
این روزها برگ برگ وجودم را ورق که میزنم...میبینم در سطر به سطر تنم وجود داری...تمام خطوط قلبم را پر کرده ای..من تنها نیستم..من ترا دارم که همیشه دعایت با همان چادر نماز,جمکران,برایم دعا میکنی,,و بخاطر همین هست که همیشه میفهمم چشمی نگران من است و قلبی مهربان برایم میطپد..فدای صدای قلبت
- ۱.۶k
- ۰۶ خرداد ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط