ما که همیشه تنهاییم،
ما که همیشه تنهاییم،
تنهاییو دوس نداریم فقط تو دل
اونی که باید جاشیم، جانشدیم،
همین تنهاترمون کرد ....😔
تنهاییو دوس نداریم فقط تو دل
اونی که باید جاشیم، جانشدیم،
همین تنهاترمون کرد ....😔
- ۱.۹k
- ۲۱ تیر ۱۳۹۹
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط