لعنت به اون آدمای حسودی و لاشی و عوضی و بی ناموسی که منو
لعنت به اون آدمای حسودی و لاشی و عوضی و بی ناموسی که منو بلاک یا انفالو یا انبلاک میکنن خدا ازشون نگذره الاهی امین
- ۴.۱k
- ۲۵ آذر ۱۴۰۱
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط