{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خیلی قشنگه آهنگش من ک خیلی حس میگیرم باهاش . . . مخصوصا

خیلی قشنگه آهنگش من ک خیلی حس میگیرم باهاش . . . مخصوصا جایی ک اوج میگیره آهنگش ^_^
دیدگاه ها (۱)

تشخیص جنسیتـــشو میذارم به عهده ی شما

دلم باران سرد صبح پاییزی هوس داردکه نم نم می رسد از راه و عا...

بفرمایید چایی . . .

ملت کصخل شدن xD :|

اهنگش خیلی قشنگه..

کاری به محتواش ندارم ولی اهنگش خیلی قشنگه 🙂

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط