{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

برم موز بشنو این روزا رو نبینممممم ایکاش آخرش خوبببب تموم

برم موز بشنو این روزا رو نبینممممم ایکاش آخرش خوبببب تموم شهههههه خدااااااااا
دیدگاه ها (۰)

یه جورایی انقد عاشق سریال شدم که بخاطر نبودن قسمت جدید دارم ...

نجاتم بدید !دارم غرق میشم(: وقتشه آدمای پیجمو بشناسم

یکییییی به من بگه آخه من چجوری تا فردا صبر کنم قسمت جدید سری...

بچه ها فقط یکی بهم بگه آخر شیطان من خوب تموم میشهههههه

منم میدونم این روزا تموم میشه ولی این روزا عمر منه

تا این روزا تموم بشه منم تموم میشم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط