{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

مرورگر شما از پخش ویدیو پشتیبانی نمی‌کند.

کامنت : جیمین،. تو و تهیونگ هنوز باهم دعوا می کنید؟

کامنت : جیمین،. تو و تهیونگ هنوز باهم دعوا می کنید؟

جیمین :من و تهیونگ؟ نه ما اون موقع ها جوان بودیم ولی الان دلیلی برای دعوا نداریم!

جیمین تو لایو اش گفت :آلبومی که دارم حاضر می کنم (اسفند) میاد و دارم چیزای دیگه ای هم حاضر می کنم که باهم ازشون لذت ببریم پس منتظر باشید

کامنت :حال جین اوپا خوبه؟

آره حالش خوبه بعضی اوقات زنگ می زنه و باهم حرف می‌زنیم
دیدگاه ها (۰)

کوک لایو داشت!

آپدیت اینستای نامجونبریم خونه...

آپدیت ویورس جیهوپ!این کیف خاصه

فیک { من کی هستم؟ } 𝗉.𝟦 یه بنده خدایی این پارت رو گزارش کرد ...

my shy boy

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط