می نویسم : "د ی د ا ر"....
می نویسم : "د ی د ا ر"....
تو اگر ...
بی من و دلتنگ منی..
یک ب یک فاصله ها را بردار...
تو اگر ...
بی من و دلتنگ منی..
یک ب یک فاصله ها را بردار...
- ۱.۸k
- ۱۲ اسفند ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط