{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

در آغوشِ خیالت می‌تپــم

در آغوشِ خیالت می‌تپــم
حالم چه‌سان باشد؟
اگر بینم در آغوشِ تو
ای نازک‌بدن، خود را....
دیدگاه ها (۱)

خانه دل ، آن توست...

دل بر نکنم زِ دوست،تا جان ندهم...

چو پیراهن شوم آسوده‌خاطرگرش همچون قبا گیرم در آغــــوش

آن مایی ، آن مایی ، آن ما...

دستت را به من بدهدست های تو با من آشناستای دیر یافته با تو س...

یعنی می شه تو رو بینم دوباره......

:::من در در هر حالم می بینم:::یاد یه ویدئو افتادم که میگه کی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط