{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دخترے ڪ ارومه

دخترے ڪ ارومه
مطمعن باش ازتو داغــــــــــونه...
دیدگاه ها (۳)

سکوت بالاترین گریه یه دختره وقتے سکوت میکنه ینی واقعا شکسته....

تکلیفم باخودم معلوم نیس تودلم درده رو لبام خنده...

بالاخره میخرمت. مطمعن باش.. ❤🎀❤️‍🔥

مخصوصا اگه اونی که برام بخره تو باشی خوشگله 😉🎀🥺

ماهم دلتنگتیم :)))

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط