ما هربار به مردم میگیم تو مصرف آب صرفه جویی کنید، یه دونه
ما هربار به مردم میگیم تو مصرف آب صرفه جویی کنید، یه دونه از این نمودارها میفرستن میگن اونایی که با سیاستهای غلط باعث بی آبی میشن، مسئولین هستن نه ما !
- ۳۰۷
- ۱۶ تیر ۱۳۹۷
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط