{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

‏وَ زندِگے اِنگار شادے هاے ڪوتاھِ ما بود، میانِ غـًم هایے

‏وَ زندِگے اِنگار شادے هاے ڪوتاھِ ما بود، میانِ غـًم هایے ممتد و پایان ناپًذیر...!
دیدگاه ها (۲)

گفتم ک..من کسی نیستم که عاشقم بشن...#joker

من..دوست دارم ویکتور..اما میدونم تو مال من نیستی:)

#درخواستی

#درخواستی

ᥫ᭡𐚁زندگے کوچہ سبزیست،میان دل و دشت،که در ان عشق است و گذشت!ز...

ارتش اسرائیل (IDF):آتش بس میان ایران و اسرائیل پایان یافت

انگار دوبارہ روزِ دلخواہ رسید✨نور از پسِ تارے شبانگاہ رسید🌝ب...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط