خاطرات یکی از دوستان قدیمی ویس که دیگه ویس نمیاد ،علت آن
خاطرات یکی از دوستان قدیمی ویس که دیگه ویس نمیاد ،علت آن را پرسیدم که چرا نمیای،باخنده چنین گفت که درتصویر میبینید
شاید این حرف خیلی هایی باشه که از ویس رفتن
پس بیاید بخاطر چند امتیاز رتبه دوستان وکاربران باارزش وقدیمی ویس را خانه نشین نکنیم والا😃 😃 😍 🌷 🌷 🌷
شاید این حرف خیلی هایی باشه که از ویس رفتن
پس بیاید بخاطر چند امتیاز رتبه دوستان وکاربران باارزش وقدیمی ویس را خانه نشین نکنیم والا😃 😃 😍 🌷 🌷 🌷
- ۴۹۳
- ۲۸ تیر ۱۳۹۶
دیدگاه ها (۹)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط