{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خاطرات یکی از دوستان قدیمی ویس که دیگه ویس نمیاد ،علت آن

خاطرات یکی از دوستان قدیمی ویس که دیگه ویس نمیاد ،علت آن را پرسیدم که چرا نمیای،باخنده چنین گفت که درتصویر میبینید
شاید این حرف خیلی هایی باشه که از ویس رفتن
پس بیاید بخاطر چند امتیاز رتبه دوستان وکاربران باارزش وقدیمی ویس را خانه نشین نکنیم والا😃 😃 😍 🌷 🌷 🌷
دیدگاه ها (۹)

سلام دوستان صبح پنجشنبه تون بخیر۹۶/۴/۲۹۰۴:۵۷

زمستان و بهار دریک نگاه👁

سلام برهمگی دوستان شبتون بخیر خسته نباشید🌻 🌻 🌻 🌻 ۹۶/۴/۲۹۰۱:۵...

بهار وتابستان دریک نگاه👁 🌱 🌳

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط