{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اومدم خوشحالیمو باهاتون سهیم شم.

اومدم خوشحالیمو باهاتون سهیم شم.
راستش من فکر می‌کردم امروز جمعه است ولی پنجشنبه بود و من فکر می‌کردم فردا باید برم مدرسه ولی قرار نیس برم! 😃😃
دیدگاه ها (۰)

منم همین‌طور عسیسم 🥺🪐😍

انسان ها تنها موجودات این دنیا هستند که درخت ها را می برند، ...

خب...شرو کنید >~<

مرسسسییییییییییی 😍🤧

پارت ۸

فردا باید یاعت ۶ الی ۷ بیدار سم برم مدرسه ظهرشم باید برم خون...

پرنسس آرسا صحبت میکن:

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط