{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

مرورگر شما از پخش ویدیو پشتیبانی نمی‌کند.

بله؛

بله؛
وباز هم دوباره ۲۶ بهمن ماه شد و تولد یه خوشگل پسری از راه رسید🥳🥳🥳🥳🤭
دادا حامی 🤗
میدونم شاید زندگی بعضی وقتا سخت باشه؛
غیرقابل تحمل باشه؛
ولی اینو بدون که ما همیشه تورو فرشته ای از سمت خدا میبینیم که تورو برای ما فرستاده:)
و مطمعن هستیم که همیشه مراقبته و هواتو داره:)
یک سال دیگه گذشت...
همه ی ما به کمک تو سال خوبی رو گذروندیم؛
تو برای ما نه تنها خواننده مورده علاقمون هستی!
بلکه، { الگوی } مایی:)
ما بجز اینکه از پدر و مادرمون زندگی کردن و یاد گرفتیم همون تور هم از تو یاد گرفتیم؛
حتا شایدم بهتر از اونها بهمون یاد دادی؛
تو بهترین و مهربون ترین قلب رو داری؛)
بیشتر همین خصوصیاتت هست که مارو بیشتر بهت علاقه مند میکنه:
هم مهربونی
هم خوش اخلاقی
هم با اسالتی
هم یه قلب پاک داری
هم همیشه شادی و با لبخندتت مارو هم شاد میکنی_
و این قشنگ ترین خصوصیتت هست:)
تولدت هزاران بار مبارک:)))))
میدونم قرار نیست اینو هیچ وقت بخونی🥲
اها راستی بیایید روز تولد حامی رو عید فن های حامی اعلام کنیم🥳🥳🥳🥳😂😂😂
عیدتون مبارککککککککک😂🥳🥳🥳🥳🥳🥳
دیدگاه ها (۲۱)

مــًا هـَـمِــه فَــرْزَنــدٔآنِـــ کُــورٍوشــٔـ مـــیــمٰ...

ادیت خودم🙂

ادیت زدم🙃

استوری ارغوان( دختر خاله ی حامی)بمیرم 😔

من باتو خیلی چیزارو تجربه کردم، میشه گفت خیلی چیز هارو ازت ی...

سلام به روی ماه قشنگ ترین دختر دنیاخوشگل خانومِ من،پیرمرد نا...

‏:⚽️scenario Blulock

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط