{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

میخوانم برایت

میخوانم برایت
می نویسم برایت .
چه بخوانی ور نخوانی .
دیدگاه ها (۴)

black cherry

شب خوش خورشید .............شده نزدیککه هجران تو ما را بکشد

تورا هر گز گریبانی نشد چاک .چه دانی لذت دیوانگی را ..

کوتاه می نویسم ... که بخوانی .... می دانم که ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط