اینم واسه زائران کربلا
اینم واسه زائران کربلا
آه ....یا ابا عبد الله
،
من اگر امسال بر شاه خراسان رو زنم
،
اربعین در کربلا ،بر درگهت زانو زنم
،
لذتی دارد عجب ،این شعر با این مصرعش
از نجف تا کربلا را ،با مژه جارو زنم
آه ....یا ابا عبد الله
،
من اگر امسال بر شاه خراسان رو زنم
،
اربعین در کربلا ،بر درگهت زانو زنم
،
لذتی دارد عجب ،این شعر با این مصرعش
از نجف تا کربلا را ،با مژه جارو زنم
- ۶۳۵
- ۳۰ آبان ۱۳۹۴
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط