{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

نمیدونم اینو از کدوم بزرگواری اصکی کردم صمیمانه عذر خواهی

نمیدونم اینو از کدوم بزرگواری اصکی کردم صمیمانه عذر خواهی میکنم🙏🙏
ولی این عکسه بهم خیلی ایده داد اینکه میخوام هروقت آمار پیجم رفت بالا یه سناریو راجب شیپ باکودکو بنویسم که این دفعه باکوگو نقش ددپول رو داره ( چون خیلی دوسش دارم 😅) و دنیای جایگزین مارول
هنوز رمان در عمق نگاه تو رو تموم نکردم و اصلا راجب این رمان ددپول (باکوگو) هیچ ایده ای ندارم فقط میدونم که باکوگو ددپوله 😅 واسه ایزوکو هم دوس داشتین پیشنهاد بدید🎀
#باکودکو #باکوگو #کاچان #کاتسوکی #ایزوکو #دکو #میدوریا #باکوگو_کاتسوکی #مای_هیرو #ایزوکو_میدوریا
دیدگاه ها (۲)

چقد این دونفر بهم میان🎀#باکودکو #باکوگو #کاچان #کاتسوکی #ایز...

درخواستی یکی از عزیزان بود با این حال که انیمه ناروتو رو ند...

آهنگش وایب خوبی میده

خیلی شبیهشه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط