{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

:|

:|
دیدگاه ها (۲)

🙆 کی!؟

ﻃــَـﺮﻑ ﺍﯾﻨــﻘﺪ ﻣﻦ ﺍﯾـــﻨﻢ ﻣــَـﻦ ﺍﯾﻨـــﻢ ﻭﺍﺳـــَــﻤﻮﻥﮐــَــ...

ساعت ینی این☝ 😌 بقیه ساعت نیستن که..لوس بازین😏

😏

گفتم شما هم بخندید😂🤣میخواد دخترای مدرسه رو مخ کنه😂◄°l||l° ...

شماره کارت بدم؟🥺😁 #طنز #amd_msn11

#طنز#amd_msn11

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط