{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

در این دنیا دو چیز بهترینند

در این دنیا دو چیز بهترینند
"زندگی کردن"ازسرشوق!
و
"خندیدن" از ته دل!
امروز هر دو را برایتان آرزومندم
دیدگاه ها (۱۱)

برگام😳😳

انگار استخون نداره😮

هیچوقت نفهمیدم داستان چیه 😂😂😂

............

جون داداش از ته دل هم نخوندی نخوندی ، فقط بخون. بخون که داری...

در این دنیا زندگی کنیدولی با این دنیا زندگی نکنید

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط