تیام
تیام
از نشانه های انسان های خوب این است که آنها همیشه خوبی های دیگران را می بینند.
از نشانه های انسان های خوب این است که آنها همیشه خوبی های دیگران را می بینند.
- ۲.۹k
- ۲۱ شهریور ۱۳۹۶
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط