خدایا شکرت که عادل هستی و خیالم راحته حقِ هیچکس رو ضایع ن
خدایا شکرت که عادل هستی و خیالم راحته حقِ هیچکس رو ضایع نمیکنی و توی این دنیا یا اون دنیا، جوری برامون جبران میکنی که مات و مبهوت بمونیم..✨
- ۵۸۳
- ۰۲ مرداد ۱۴۰۲
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط