{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بچه ها این کفشیه که اجیم واسه خودش گرفته قشنگه؟؟؟من میگم

بچه ها این کفشیه که اجیم واسه خودش گرفته قشنگه؟؟؟من میگم زشته خوشم نیومد شما چی؟
دیدگاه ها (۱۸)

دیوار اتاق ^_^

بفرمایین شیرینی :)

فعلا بایـ برمیگردمـ

wOoOoW

به نظرتون این اسم زشته واسه من که دخترم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط