{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

عآوشِقه این عَکسِشَم ..شَدیـــــــــــد..

عآوشِقه این عَکسِشَم ..شَدیـــــــــــد..
بآ اینکهِ رئآلیم وَلی دوسِش دآرَم...
#نیمار
دیدگاه ها (۶۵)

عـــــــــــــی خُدآ............عِـــــــشقهِ #تتل #تتلو #ام...

آقآ این زَنهِ وآقعِا زَنهِ دآیآنهِ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ )))))): #دا...

دوســــــــش دآرَم زیــــــــآد #تتل #تتلو #امیر

رونالدو اینستآ #CR7 #realmadrid

با اینکه مثل زهر مار تنده ولی دوسش دارم😂

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط