{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

معذرت من ازپستا نمیذارم دوس ندارم ولی یه دونه حالا اشکال

معذرت من ازپستا نمیذارم دوس ندارم ولی یه دونه حالا اشکال نداره خخخخ
دیدگاه ها (۳۵)

.

بخدا این از دور بیشتر ترسناکه یاخدا

زیبا

مثل من نشده ولی خوبه (:

...

حالا اینقدر هم اشکال نداره برمیگردمخب یاالله بریم برای فعالی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط