یه روانشناسی میگفت : مریضای واقعی
یه روانشناسی میگفت : مریضای واقعی
هیچوقت پیش ما نمیان ،
کسایی میان که از دست مریضای واقعی
مریض شدن ...!
هیچوقت پیش ما نمیان ،
کسایی میان که از دست مریضای واقعی
مریض شدن ...!
- ۱۶.۱k
- ۰۱ بهمن ۱۴۰۰
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط