هیچ کس هست که در
هیچ کس هست که در
نشئهٔ صبح
ساغر خود را بر ساغر آلاله زند
به لب جویباران
و بنوشد همه جامش را
شادی کام گیاهی که ننوشیده از ابر کویر
ساغر روشنی باران ؟
هیچ کس هست که با باد بگوید
در باغ
آشیان ها را ویرانه مکن!
شفیعی_کدکنی
گلشن امیدتــــان پرگل
وزندگیتـــــون دانه ریزتبسم یار
نشئهٔ صبح
ساغر خود را بر ساغر آلاله زند
به لب جویباران
و بنوشد همه جامش را
شادی کام گیاهی که ننوشیده از ابر کویر
ساغر روشنی باران ؟
هیچ کس هست که با باد بگوید
در باغ
آشیان ها را ویرانه مکن!
شفیعی_کدکنی
گلشن امیدتــــان پرگل
وزندگیتـــــون دانه ریزتبسم یار
- ۷.۰k
- ۲۵ فروردین ۱۳۹۹
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط