{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دوستان تو این چند روز خیلی دعوا کردم اگه یهو غیبم زد یعنی

دوستان تو این چند روز خیلی دعوا کردم اگه یهو غیبم زد یعنی بن شدم
دیدگاه ها (۷۳)

بازگشت همه به سوی اوست 🎀🛐🛐🛐خداروشکر من که وصلم🎀

از بالا خبر رسیده که قراره نت ها ملی شه💃💃💃💃

اگه بن شدم تو تیک تاک پیج میزنم با اینکه این پیجو خیلی دوست ...

دوستان گل این اپاراتمه و از اپارات بن شدم و گزارش کردن پس ای...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط