{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چرا نه کسی لایک میکنه نه کامنت میزاره ..... ناراحتم ...خب

چرا نه کسی لایک میکنه نه کامنت میزاره ..... ناراحتم ...خب لایک کنید دیگه :’-(
دیدگاه ها (۴)

وااااااااااااای فردا امتحان علوم دارم واسم دعا کنین

دنیای صورتی

عایا ???

چیکارمیکنین???!!

زیبایی اون دختری که لا❤یک میکنه و کامنت(💖) میزاره

جوری که جونگکوک در بعضی هارو میزاره هیچ آیدل دیگه نمی‌تونه 😏...

بچه ها یکاری میکنین دیگه عکس نذارم کو کامنت کو حمایت ازتون ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط