{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

آبادتر از آن بود

آبادتر از آن بود
که یادِ منِ ویرانه بیوفتد...


     💞 ❄
دیدگاه ها (۱)

#انرژی_مثبت

این روزها خوب بودن یک اشتباهه و من هروز این اشتباه رو تکرار ...

صبح بخیر✋

پنجم اسفند "روز مهندس" بر همه مهندسین ایرانی به ویژه مهندسای...

یاد باد ان روزگاران یاد باد👌😊

من این ویرانه سرا را دوست دارم:)

تو با قلب ویرانه من چه کردی🖤

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط