خیلی وقت می توان آدم ها را
خیلی وقت می توان آدم ها را
به خاطر بدی هایشان بخشید
ولی به خاطر بی ارزش کردن خوبی هایمان
هرگز... .
به خاطر بدی هایشان بخشید
ولی به خاطر بی ارزش کردن خوبی هایمان
هرگز... .
- ۶.۹k
- ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط