سجاد شهباززاده که می توانست یکی از بازیکنان حاضر در میدان
سجاد شهباززاده که می توانست یکی از بازیکنان حاضر در میدان امشب مقابل السد باشد،از طریق تلویزیون دیدار آبی ها در برابر نماینده قطر را تماشا کرد.
وی در کنار دوستانش پیروزی تیم سابق خود را به تماشا نشست و این در حالی است که در پایان بازی خوشحال بود.
شهباززاده در ماههای گذشته به عنوان بمب نقل و انتقالاتی استقلال مطرح بود اما در نهایت راهی تراکتور شد و با مشکلاتی که بر سر راه تیم تبریزی به وجود آمد در این تیم هم نتوانست بازی کند.
با این وجود تلاش بازیکنان استقلال عدم پیوستن بازیکنانی نظیر:شهباززاده،تیموریان و جپاروف را چندان به چشم نیاورد.
وی در کنار دوستانش پیروزی تیم سابق خود را به تماشا نشست و این در حالی است که در پایان بازی خوشحال بود.
شهباززاده در ماههای گذشته به عنوان بمب نقل و انتقالاتی استقلال مطرح بود اما در نهایت راهی تراکتور شد و با مشکلاتی که بر سر راه تیم تبریزی به وجود آمد در این تیم هم نتوانست بازی کند.
با این وجود تلاش بازیکنان استقلال عدم پیوستن بازیکنانی نظیر:شهباززاده،تیموریان و جپاروف را چندان به چشم نیاورد.
- ۵۲۰
- ۲۰ بهمن ۱۳۹۵
دیدگاه ها (۳)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط