{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کل عام و انتم بخیر احبتی الکرام وعساکم من عواده واسال الل

کل عام و انتم بخیر احبتی الکرام وعساکم من عواده واسال الله ان یتقبل طاعاتکم وعباداتکم...عیدکم مبارک و ایامکم سعیده
دیدگاه ها (۱۶)

آقا یاصاحب الزمان :بیا مارو رها کن از این همه درد از این همه...

بدون شرح

بلعید اعید بیک یلعیدی عیدک ماعیید اله اویاک خل ایدی بیدک ♡

خداحافظ دوستان.

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط