{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تقدیم وجودت شما

تقدیم وجودت شما
دیدگاه ها (۱۱)

ای کاش ماهی بودم

چقدردوست دارم بایکی حرف بزنم

به همین قلبم شکستم اگرروزی نبودم کسی دلش برای من تنگ میشود

حرف دلم به دریا میزنم

وجودت ...:)))) k:)

از وجودت متنفرم!

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط