{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

حاجی ولی جرایا حقش نبود بمیره

حاجی ولی جرایا حقش نبود بمیره
دیدگاه ها (۰)

کاش...

آدَمیزاد است دیگَر ؛میتوانَد هَمزمان برایِ زِندگی تَلاش کُنَ...

قبولع؟

خوبی سلامتی ؟

سوریون آدمای زیادی تو زندگیش از دست داد و درد و رنج های زیاد...

حقش بود 😂

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط