اشتباهم این بود
اشتباهم این بود
هرجا رنجیدم؛
خندیدم . . .
فکــــر کردند درد ندارد
ضربه هایشان را
محکم تر زدند . . .!!! #چارلی_چاپلین
هرجا رنجیدم؛
خندیدم . . .
فکــــر کردند درد ندارد
ضربه هایشان را
محکم تر زدند . . .!!! #چارلی_چاپلین
- ۳.۳k
- ۱۸ تیر ۱۳۹۸
دیدگاه ها (۱)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط