{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

واسمون تونل میزدن

واسمون تونل میزدن
وقتی تونل زدن مودنبود❤🔥
#پرسپولیسم_آرزوست
دیدگاه ها (۰)

کی؟#پرسپولیسم_آرزوست❤

بله:)#پرسپولیسم_آرزوست❤

نیازبه پلی داشت😎❤🔥#شجاع_خلیل_زاده

دارم عررررررررررررمیزنممممممم😭#شجاع_خلیل_زاده

مخ میزدن وقتی مخ زدن مد نبود😅😅https://wisgoon.com/p/ZQJE2NF6...

موقع برجام هم روزنامه ها تیتر میزدن:صبح بدون تحریم/ بازار ام...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط