یه سوال دارم از کسایی که میگن
یه سوال دارم از کسایی که میگن
(کاپ میخوام!)دارم
جدی اینقدر اوضاع خرابه که از آدمایی که نمیشناسی درخواست میکنی؟
امروز اومدم دیدم همه کاپ میخوان
یعنی اینقدر اوضاع خیته؟
داداش ول کن
نه که بگم رو پای خودت وایسا چون خودمم کاپ دارم😅
از من به تو نصیحت مردم بهت میخندن
نکن اینکارو با خودت
(کاپ میخوام!)دارم
جدی اینقدر اوضاع خرابه که از آدمایی که نمیشناسی درخواست میکنی؟
امروز اومدم دیدم همه کاپ میخوان
یعنی اینقدر اوضاع خیته؟
داداش ول کن
نه که بگم رو پای خودت وایسا چون خودمم کاپ دارم😅
از من به تو نصیحت مردم بهت میخندن
نکن اینکارو با خودت
- ۹۷۶
- ۱۹ تیر ۱۴۰۴
دیدگاه ها (۷)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط