{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

یه سوال دارم از کسایی که میگن

یه سوال دارم از کسایی که میگن
(کاپ میخوام!)دارم
جدی اینقدر اوضاع خرابه که از آدمایی که نمیشناسی درخواست میکنی؟
امروز اومدم دیدم همه کاپ میخوان
یعنی اینقدر اوضاع خیته؟
داداش ول کن
نه که بگم رو پای خودت وایسا چون خودمم کاپ دارم😅
از من به تو نصیحت مردم بهت میخندن
نکن اینکارو با خودت
دیدگاه ها (۷)

😢

😢

از زیبایی های فضا بیشتر بگم؟

عاشق این کاسپلیمترکیب شخصیت و آهنگ و ادیت🛐

Part ⁴⁸£ دلتم بخواد + وئول دستم رو گرفت و همراهش رفتیم توی ا...

رمان : ببر من p7فردا صبح پاشدم رفتم ...

bad boyfriend season: 1part : 16ا.ت : تو همون آدمی هستی که ح...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط