{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ویسگون و کاربران mana-pikshen 19882271

دیدگاه ها (۲)

- تفنگ ؟ نوچ- سیانور ؟ نوچ- چاقو ؟ نوچ- قرص ؟ نوچتصادف ؟ نوچ...

اجــــــــــــــی من کیست؟

بیا جای خالیتو وردار ببر که با هیچ کس پر نمیشه:)😞 🚬

#محبوبمونع#هلیامونع#فاطیمونع#نفسمونع#ماناشونم

الــــهــــی مرا در قلب کسی سنگین قرار مدهو از هر کس که آرزو...

واریزی ویس تیرماه

دوست صمیمی؟ نسبت؟امیدوارم حداقل یک نفر کامنت بزاره😭

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط