اینجا عربستانه!
اینجا عربستانه!
این روش آبیاری اسمشcenter pivot هست.مثلا تو دشت مغان تعداد زیادی از اینا بلااستفاده افتاده، چون مسئولین معتقدن تکنولوژی برای ما"زوده"و ابپاشهای عهد بوق خوبه!
https://www.bazarazerbaijaan.com/
http://paydarpisheh.com
http://unionclub.ir/
این روش آبیاری اسمشcenter pivot هست.مثلا تو دشت مغان تعداد زیادی از اینا بلااستفاده افتاده، چون مسئولین معتقدن تکنولوژی برای ما"زوده"و ابپاشهای عهد بوق خوبه!
https://www.bazarazerbaijaan.com/
http://paydarpisheh.com
http://unionclub.ir/
- ۸۹۱
- ۰۳ اردیبهشت ۱۳۹۷
دیدگاه ها (۲)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط