{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

😐😐😐بله

😐😐😐بله
تصمیم گرفتم امسال پاچه خوار بشم 😂
دیدگاه ها (۵)

می خواهم عکسمو بزارم مسخرم نکنید 😂🤚🥺

زندگی خیلی مضخرفه😐🖤متاسفانه دیر فهمیدم 😐😂

عجب طوطی عه 😂😂😂😂

هر کی نگه ایشالله بمیره 😂😐💫

واکنش من به پاچه خوار کلاس: #میا_پلیز

پاچه خوار مدرسه ساعت ۷ صبح:#طنز #سه_تفنگدار #د_بنیامین

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط