{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

روزها داره میگذره

روزها داره میگذره
نبودت طولانی تر میشه
من هم دلتنگ تر میشم
بغضام عمیق تر میشه
تا کجای دنیا باید به این زندگیه بی تو که هر لحظش مردنه ادامه داد؟!
دیدگاه ها (۱)

ای اشتباه ترین انتخابِ زندگی ام...از هر غلط,غلط تری و دوست د...

-در جریانی که بدون تو نمیشه زندگی کرد؟!

چگونه یک نفر میتواند خدای دومی باشد ^-^؟

یعنی بخوابم خوابه تورو میبینم؟

باح هر ساعت داره میگذره بیشر دارم تو این دنیا کیری زندگی میک...

سواد رابطه عاشقانه های شبنم

سیاسی اجتماعی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط