{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خستم یهودیدی دیگه پانشدمد

خستم یهودیدی دیگه پانشدمد
دیدگاه ها (۱)

بحث یراین نیست که ادم کمه ←بحث سراینه که چقدر Pikshenخره

به سلامتی منو گریه هامممممم

برام لاک میزنی اقایییییی♥

من بدنبودم ←بلدنبودم

خستم دیگه.)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط