{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دلبران ، دل می برند.. امّا، " تو " جانم می بری...!

دلبران ، دل می برند.. امّا، " تو " جانم می بری...!
دیدگاه ها (۱)

کامنت لطفا

این را به یاد داشته باشید !خیلی چیزها تجزیه ناپذیر استمثل حر...

روز از نو ، روزی از نو قسمت من می شود امروز هم لبخند تو؟

عاشقانه

دلبری

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط