{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

باید بروم ...

باید بروم ...
دلتنگ که شدی،
گلدان کوچک پشت پنجره را ببوس!
من، 
یک روز که خیلی دلتنگت بودم 
دلم را 
همانجا 
خاک کردم...

#معصومه_صابر
دیدگاه ها (۳)

هر جا شکستمپناه بودی..هر جا ندیدمنگاه بودی....اگر رسیدم تو ر...

#مادر

آبی یا قرمز؟

(((((: #دختر#

باید بروم.دلتنگ که شدی،گلدان کوچک پشت پنجره را ببوس!من؛ یک ر...

پشت دلبا زترین پنجره تنگ

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط