{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

باغ وحش، تنها جاییه که همه زندونیاش بی‌گناهن !

باغ وحش، تنها جاییه که همه زندونیاش بی‌گناهن !
دیدگاه ها (۱)

۲۲سال پیش در چنین روزی، روزنامه زن روز به خاطر چاپ این کاریک...

اینم از پاسخ مشاور وزیر بهداشت ؛ در این شما نزن ایشون همین ن...

بیا این سری هم رای بده، این دفعه فرق میکنه همه چی

رفیق بریم باغ وحش 😂

وقتی با رفیقات میری باغ وحش🙃🙃

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط