{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

فقط مهربونا بخونن!!

فقط مهربونا بخونن!!
سلام دوستای عزیزو گرامی،
هرکی میتونه دوستای تازه واردو ک احتیاج ب لایک دارن تا آزاد شن لایک کنه؛ کامنت بذاره تا من دیگ فقط ب اونا بگمو پست تبلیغ نذارم و مزاحم بقیه نشم.
مرسی از لطفتون.
"تازه وارداییم" ک پستاشون لایک میخاد بگن تا سربزنم
دیدگاه ها (۶)

من از آتش زدن بال و پرت میترسمشب به پایان برسد از سحرت میترس...

لـــیــــــلی .... به قـــصـــه ی خـــود بـــازگــــــرد.......

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط