{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

نه واقعا سواله برام🤣

نه واقعا سواله برام🤣
دیدگاه ها (۱۳)

تسلیت 😫🤣😂😢😭

خب گلای توخونه به امید خدا بریم مدرسه من از ساعت ۶ صبح تا ۳ ...

سوال پرسیدن من و رفیقم از هم دیگه کار از کار گذشته 🤣

من فقط اینجوریم یا شما هم ؟

واقعا برام سواله

برام سواله چی داشت واقعا

واقعا برام سواله 😑گزارش کنی پیچتو میبندم 🤌لایک و فالو یادت ن...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط